Ana içeriğe atla

Paylaşım Listesi | Karışık bir paylaşım takvimi


Aşağıdaki novel listesini paylaşmayı planlıyorum. Ama karışık bir şekilde ve haftada en az 3 seri paylaşmaya çalışacağım. 

Reincarnation Of The Strongest Sword God

Martial World

God of Slaughter

Super Gene

Ancient Strengthening Technique

Argenta

Coiling Dragon

Divine Throne of Primordial Blood

Swallowed Star

Zhan Long

Sovereign of the Three Realms

Yıldızlar Kralı

Altı Medeniyetin Dünyası

D!pten En Tepeye

Lord Of The Demons

Lord Xue Ying

Warlock of the Magus World

Praise the Orc

Shen Yin Wang Zuo

The Book Eating Magician

Desolate Era

Night Ranger

Everyone Else is a Returnee

Imperial God Emperor

Mavi Elma

Acemi Ölümsüz 

Sahipkıran

Carefree Path of Dreams


Wu Dong Qian Kun

Tabi bide mevcut paylaşımları güncelleme durumu var.
Normalde ingilizce paylaşımlarda 50 veya 30 bölüm yayınlandığında yada ayda bir güncelleme yapıyorum. Duruma göre bu süreç de değişiklik gösterebilir.

Duruma göre istediğiniz bir seriyi veya sorunuzu yorumlarda belirtebilirsiniz yada  balamirtekhan@gmail.com adresine e-posta atabilirsiniz. Değerlendirmeye çalışırım. İyi günler/akşamlar dilerim. İyi okumalar!!!

Yorumlar

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Oncellikle bu guzel çalışmayı yaptığınız icin teşekkür ederim... Sayenizde cok guzel vakit geciriyorum... Sizden ricam bu listeye xian ni(baskaldiran ölümsüz) ve seytanin yolu adli serileride eklemeniz... Simdiden tesekkur ediyorum sizlere... Kolay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seytanin yolunu bende bekliyorum

      Sil
    2. Eyvallah. Listeye Renegade Immortal ve Pursuit of the Truth'u ekledim. İyi okumalar...

      Sil
  3. Dostum su ingilizce turkce olayini yapmasan sadece türkçe olsa seri olmazmi ben bu yeni sekilde okumaktan nefret ediyorum normalde 20 bolum okuyorsam gunde bu hali ile 1 bolumu zor bitiriyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu durumu dikkate alarak ingilizce metini kaldırdım. Artık sadece türkçe metin olacak iyi okumalar...

      Sil
  4. Üstteki arkadsıma katılıyorum
    novelleri ing tr karışık yayınlayınca olmuyor be kanka ama yinede sen bilirsin ama ben okurken çok sıkılıyorum normalde 10 nolum pkuyacaksam 2. bölümde canım aşırı skılıyo ama yinese sen bilirsin olmafı ing-tr karışık ve sadece tr yayınlayabilirsin bu arada eline emğine sağlık normalde para verip okuyacagımız serileri çeviriısun cok tşk kanka

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende turkce istiyorjm zor oluyo

      Sil
    2. Eyvallah. Paranızı başka iyi şeylerde kullanın boşa para vermeye gerek yok. İng+Tr şeklinde paylaşım olmayacak artık sadece türkçe olacak. İyi okumalar...

      Sil
  5. The dark king de çevirebilirseniz çok memnun oluruz.

    YanıtlaSil
  6. Çevirileri sadece türkçe bir şekilde yaparsanız daha iyi olur diye düşünüyorum. İnsanı sıkıyor bir kaç paylaşımınızı o yüzden okuyamadım. Yinede çok güzel iş yapıyorsunuz.Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eyvallah. Yukarıda da belirttiğim gibi artık sadece türkçe paylaşım yapacağım. İyi okumalar...

      Sil
  7. Acaba çeviriler ne zamn gelir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süreç ile ilgili kesin birşey söylemem zor ama arayı fazla açmamaya çalışacağım.

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. Yukarıda belirttiğim gibi süreçle ilgili kesin konuşmamakla beraber haftalık güncellemeler yapmaya çalışacağım.

      Sil
  9. ısısız çağı çevirebilrmisiniz

    YanıtlaSil
  10. solo leveling yaparsan süper olur.

    YanıtlaSil
  11. Ejdarha isaretli savas tanrisini da cevirebilirmisiniz. Cok güzel bir novel.yapabilirseniz süper olur

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Battle Through the Heavens | Tamamlandı | ePub | Makine Çeviri

The Desolate Era | Tamamlandı | ePub | TR Çeviri + Makine Çeviri

Reincarnation Of The Strongest Sword God | 001-835 | ePub | Makine Çeviri