Ana içeriğe atla

The Desolate Era | Tamamlandı | ePub | TR Çeviri + Makine Çeviri

Seri Özeti:
Kader, Ji Ning'a asla nazik davranmamıştı. Hastalıklar tarafından sarıldı ve tüm yaşamını Yeryüzünde yoksaydı, Ning bir genç olarak öleceğini önceden biliyordu. Bilmediği şey, ölümden sonraki yaşamın gerçekten böyle bir şey olduğu ve evrenin düşündüğünden çok daha büyük bir yer olduğuydu. Kaderin (Ning'in hayatındaki az sayıdaki birinden) şanslı bir bükümü, Ning'un Ölümsüzlerin ve canavarların, Ki Rafinerilerinin ve güçlü Fiendgodların dünyasına yeniden doğmuş olması anlamına geliyordu. Bu, Dynasties'in milyonlarca yıldır sürdüğü bir dünyaydı. Hem daha büyük hem de aynı zamanda hayal edebileceğinden daha küçük bir dünya. Onlara katılma fırsatına sahip olacaktı ve bu hayatta, Ning kendi kendine yemin etti, bir daha asla zayıflamaya asla izin vermeyecekti! O doğdu Çağı bir ıssız, ama Ning onun dönemini yapar.[Makine Çeviri]

Çevirmenin Düşüncesi: Issız Çağ (Desolate Era) görüp görebileceğiniz ve okuyabileceğiniz en geniş evrene sahip romandır. Ana karakterimizin serinin sonuna kadar bekleyip, ölümsüz olmaya çalıştığı bir roman okumayacaksınız. Tam aksine, bu romanda milyonlarca yıl yaşamış insanlara genç gözüyle bakılıyor, Hanedanlık terimleri şehirler için değil Güneş Sistemleri için kullanılıyor! Geniş bir evrene adım atmaya hazırlanın! Kahramanımız Ji Ning gerçekten her yerde görebileceğiniz bir karakter değil.


(NovelGünlerinden alıntıdır.)

Bölümler:
1-436(NovelGünleri) TR Çeviri + 437-1450(WuxiaWorld) Makine Çeviri


Link:

Yorumlar

  1. hocam siz harikasınızzz... ne kadar teşekkür etsek azdır...

    YanıtlaSil
  2. Eline Emegine saglik
    Novelgunlerinde geride kalan adli adli seri var guzel seri vaktin olursa makine ceviri seklinde cevir bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çevrilmesini istediğiniz seriler diye bir paylaşım yapacağım. Orada isteklerinizi belirtirsiniz. İyi okumalar dilerim...

      Sil
  3. Pardon ilk defa giriyorumda siteye indirdiğimde sadece açıklamasını görüyorum napmalıyım

    YanıtlaSil
  4. sanırım bu camiyada para (premium,özel sistem,cevher,taş vb.) almayan tek site ellerenize sağlık ne diyeyim, Allah kolaylık versin.

    YanıtlaSil
  5. Issız çağ harika bir kitap. Okudum bitirdim fakat serinin don bölümünün yarısından sonrası çevrilmemiş ingilşizce olarak kalmış. Bilginiz olsun.

    YanıtlaSil
  6. Sıkıntı şu ki herşey baş karakterin iyiliği için gelişiyor büyük bir potansiyeli var falan en iyi itemleri alıyor zaten belli ki ortalığın ebesine atlicak

    YanıtlaSil
  7. Nasıl okuyacağımızı birisi açıklayabilirmi linke tıklıyorum fakat açılmıyor yardım ederseniz gerçekten sevinirim

    YanıtlaSil
  8. Link i indiriyorum fakat pdf de sorun var sanırsam düzeltme şansınız olursa çok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pdf de sorun yok epub reader indir telefondan okuyorsan bilgisayardan ise tam bilmiyorum ama epub reader gibi bir şey indirmen gerebilir ama indirmeyeceğim diyorsan gelen dosyayı pdf şekline çevir bende önceden bu sorunu yaşamıştım sonra bu yöntemleri keşfetim

      Sil
  9. Merhabalar, Novelgunleri'nden Zakowske ben. Desolate Era'daki bölümleri kaldırmanızı rica edeceğim. Makine çeviriyle olan bölümler bizi ilgilendirmez ama Novelgunleri'nden alınan bölümlerin hepsi telif hakları ihlaline giriyor ve bu durumda kaldırmanız şart. E-posta adresinizi göremediğim için buradan ulaşıyorum. Bu konuda sizi bilgilendirmek istedim. Konu hakkında daha fazla bilgi almak isterseniz kaynakyusufemre26@gmail.com adresine ulaşabilirsiniz. Kaldırılmaması halinde yasal işlemlere başvurmak zorunda kalacağımızı belirtmeliyim.
    İyi günler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Battle Through the Heavens | Tamamlandı | ePub | Makine Çeviri

Reincarnation Of The Strongest Sword God | 001-835 | ePub | Makine Çeviri