Ana içeriğe atla

Alchemy Emperor of the Divine Dao | 1-441 | ePub | Makine Çeviri

Seri Özeti:

Nihai bir savaşçı olan tek ve tek Simya İmparatoru olan Ling Han, tanrılık olma arayışı içinde öldü. On binlerce yıl sonra, 'Yenilmez Cennet Kaydırma' ile aynı adı taşıyan genç bir adamın vücudunda yeniden doğdu. O andan itibaren, rüzgarlar ve bulutlar kendini bu yeni dönemin sayılmaz dehalarına karşı koyarken ilerledi. Bir efsane olma yolu bir kez daha başladı. Göklerin altındaki tüm çağlardan beri, en güçlüsü benim!
[makine çeviri]

Bölümler:
1-441.Bölüm (wuxiaworld) Makine Çeviri

Linkler:





Yorumlar

  1. Bu seri haruc yenilerin hepsinde hata aliyorm eksik dosaya diyor

    YanıtlaSil
  2. 92. Bölümden sonrası yok serinin tekrardan yüklermisin

    YanıtlaSil
  3. Kardeşim gerçekten eline sağlık ama bir cevap yazmak bu kadar mı zor anlamıyorum sayğı duyuyorum sana bedava seri yayınlıyorum ama birazda yorumlara dikkat etsen iyi olur bu yayınlarda sorun var ama cevap vermiyorsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 124 yada 128 den sonrası var olması lazım altı üstü 60 bölüm internetten google çeviri ile okuyabilirsin yazık adama bir kaç bölümden bişi olmaz

      Sil
    2. Kardeşim 92 bölümden sonrası hiç yok ki Google den çevirmesin öyle olsa çeviririm

      Sil
  4. Ellerine sağlık emek vererek bu güzel Noveli okuma olanağı tanıdınız ama 93-128 arası eksik ceviri yapılmamış cevirirseniz sevinirim başarılarınızın devamını dilerim iyi çalışmalar

    YanıtlaSil
  5. 95-125 arası yok kardeşim yeniden yükleyebilirsiniz bilir misin

    YanıtlaSil
  6. Şşştt lan öldünüz mü

    YanıtlaSil
  7. 95 125 arası yok bi yeniden yükleyin

    YanıtlaSil
  8. 93 den sonra ki kısmı guncelleye bilirmisin lutfe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerek kalmadı kendim cevirdim yeni bolumu bekliyorum emeğine sağlık

      Sil
    2. münkünse acaba faceebok yada wtshap dan atarmısın rica etsem 92 479 kaldım 128 kadar yok

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Battle Through the Heavens | Tamamlandı | ePub | Makine Çeviri

The Desolate Era | Tamamlandı | ePub | TR Çeviri + Makine Çeviri

Reincarnation Of The Strongest Sword God | 001-835 | ePub | Makine Çeviri