Ana içeriğe atla

Battle Through the Heavens | Tamamlandı | ePub | Makine Çeviri

Seri Özeti:
Sihrin olmadığı bir ülkede. Güçlü olanları ve zayıf olanları uyduracakları bir yere uymak zorunda. Çekici hazineler ve güzelliklerle dolu, ancak öngörülemeyen tehlikelerle dolu bir ülke. Üç yıl önce, onlarca yıldır görmediği yetenekleri gösteren Xiao Yan, aniden her şeyini kaybetti. Yetkileri, itibarı ve annesine verdiği söz. Hangi büyücülük onun bütün güçlerini kaybetmesine neden oldu? Ve neden nişanlısı aniden ortaya çıktı? [makine çeviri]

Bölümler:
1-1638.Bölüm [full] (wuxiaword)

Linkler:





Yorumlar

  1. Eyvallah kardeşim ellerin dert görmesin

    YanıtlaSil
  2. Dosya bozuk diyor dostum bütün linkleri denedim indiriyor ama açmıyor

    YanıtlaSil
  3. dosya bozuk ah bunun novelini okumayı çok isterdim


    YanıtlaSil
  4. Bütün linkleri denedim ama açılmıyor
    Keşke açılsaydı
    Novelini okumak isterdim

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. ARKADAŞLAR LÜTFEN DİKKAT !!! Linkten dosyayı telefonunuza indirin ve bir epub programı ile açın dosya bozuk felan değil açılıyor TEŞEKKÜRLER TULPARNOVEL

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Desolate Era | Tamamlandı | ePub | TR Çeviri + Makine Çeviri

Reincarnation Of The Strongest Sword God | 001-835 | ePub | Makine Çeviri