Ana içeriğe atla

Against The Gods | 1-1182 | ePub | TR Çeviri + Makine Çeviri

Against The Gods
Yazar: Mars Gravity
Seri Özeti:
Gökyüzü Zehir Sedefini kullanarak, kötü tanrının kanını teslim almış, cennete karşı koyacak gücü geliştiren bir Lord Dünya’ya tepeden bakıyor! Bir çocuk elinde hazine tuttuğu için takip ediliyor. Hiç kimsenin o hazineyi eline geçirememesi için uçurumdan atlar ve aynı isimde ama başka bir dünyada bir çocuğun bedeninde uyanır. Neyse ki birlikte kaçtığı hazinede yanındadır.

Bölümler:
1-780(EpikNovel)+781-1154(WuxiaWorld) Makine Çeviri(Sadece türkçe metin) + 1155-1182(WuxiaWorld) Makine Çeviri(İngilizce+türkçe metin)


NOT: ePub 1155-1182.Bölümler İngilizce+Türkçe Şeklindedir. Biraz da olsa ingilizcenizi geliştirsiniz.Birde anlam sıkıntısı çektiğiniz durumlarda ingilizcesine bakarak anlamaya çalışabilirsiniz. Okuma kolaylığı olsun karışıklık olmasın diye ingilizce cümlelerin font rengini kırmızı yaptım. Devam paylaşımlar da böyle devam edecektir.

Linkler:
http://www.mediafire.com/file/tsds9a8a5jxee6d/Against_the_Gods-.epub/file

https://mega.nz/#!f8wRzSqT!YHWk8jbHUL8wy217QpiqE1ROOBHNYlb_9cKMAvE3ppo

https://www.dropbox.com/s/eqxsgvcd4m4trub/Against%20the%20Gods-.epub?dl=0

https://drive.google.com/open?id=1biGzxed2yN4ITIua7S4DTL2iQxG9KbUT

Yorumlar

  1. Kanka bu dosya bozuk ve ya google play store uyumlu değil diyor sana zahmet bir el atar misin seni seviyoruz

    YanıtlaSil
  2. sadece buraya yazıyorum diye yanlış anlama diğer bütün paylaşılan serilerin hepsini okuyorum normalde ingilizceden güncelim atg de ve diğer bazılarında ama senin yaptığın süper bir şey gerçekten tutar ama tanıtımın eksik ve sitenin şartları yetersiz ama bu şekilde sonuna kadar devam edersen. isim vermeyeceğim. bu işlerle uğraşan diğer siteleri ezer geçersin. ama daha çok seride daha çok bölüm atman gerekli adamsın eyvallah saolasın admin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Site zor bulunuyor denk geldim anca öyle

      Sil
  3. Aga herşey denedim ama dosya açılmıyor hepsini denedim olmuyor nasıl yapıcaz?

    YanıtlaSil
  4. Yav bu 883 ten sonraki bölümlerin çevirisini kim yaptı Allah aşkına. Google Çeviriden mi yapıldı ya. Rezalet. İngilizcede güncele geldim bide türkçe okumak istedim pişman oldum.

    YanıtlaSil
  5. İngilizce metin :(
    Elinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. sa yeni bölümleri ne zaman alabiliriz epiknovelden kat kat daha iyisniz

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Battle Through the Heavens | Tamamlandı | ePub | Makine Çeviri

The Desolate Era | Tamamlandı | ePub | TR Çeviri + Makine Çeviri

Reincarnation Of The Strongest Sword God | 001-835 | ePub | Makine Çeviri