Ana içeriğe atla

Gate of Revelation | 001-696 | ePub | Makine Çeviri

Seri Özeti:

Okula gidiyoruz, aşkı buluyoruz, çalışıyoruz, bir ev satın alıyoruz, konut kredilerimizi ödüyoruz, WeChat'a tuhaf yüzler takıyoruz, filmler izliyoruz… herhangi biriniz yanlış bir şey buluyor mu? Bir gün, bir grup garip insan bu dünyaya girdi, garip giysilerle donatıldı ve olağanüstü güçlere, soğukkanlı katillere sahip! Kendilerine [Oyuncular] diyorlar.

Bekleyin! Bekleyin! Siz insanlar beni öldürmek mi istiyorsunuz? Benim NPC olduğumu mu söylüyorsun? Şaka yapmayı kes! Seni çılgın piçler! Seninle ölümüne dövüşeceğim! Hayatta kalacağım!

NPC Oyuncuları dövüyor! Orijinal sakinler göçmenleri dövüyor!

Benim dünyam, benim kurallarım! Seni piçlerin gelip bizi koruyabileceğini düşündüren nedir?

Tarihin en güçlü kurtarıcısının yolunu araştırmak, biri heyecanla doldurulmuş bir kader!

...

Chen Xiaolian: Bugünden itibaren, tek amacı bu piçlere karşı çıkmak olan bir örgüt kuruldu! Bizim lonca isimlendirilecek… Oyuncu Thwarting Alliance!

Guild Üyesi: Lider, bu isim, söyleyecek olursak, dövüleceğimizden korkuyorum…
[makine çeviri]

Bölümler:
1-696.Bölüm Makine Çeviri

Linkler:




Yorumlar

  1. Eline saglik reis sknti var gogle drve calismiyo

    YanıtlaSil
  2. Hata aliyorum dosya acilmiyo hepsinide denedim hepsinde ayni ilk paylastigin sorunsuz acildi

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. O kadar istek seri yazıldı hiçbirini paylaşmıyacaktın niye uğraşırsın insanları anlamıyorum emeğine saygı duyuyorum ama gerçekten çok boşladın seri paylaşma işini 2 ay beklentin herkesi istediğiniz serileri paylaşılan diye şimdi 4 tane seri paylaştın tekrar 2 ay bekliyeceksin herhalde

    YanıtlaSil
  5. ben gelecekten geliyorum martın 13 deyiz hala yeni seri yok

    YanıtlaSil
  6. Ben indirdim ama acamiyorum

    YanıtlaSil
  7. Hocam hikayeler ne zaman güncellenir?

    YanıtlaSil
  8. AgA öldün mü iyi misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. https://www.dosya.tc/server20/hgwk3a/Yetistirme_chat_grubu_602.epub.html

      Sil
  9. https://www.dosya.tc/server20/hgwk3a/Yetistirme_chat_grubu_602.epub.html

    YanıtlaSil
  10. Kod çözme hatası diyor bu sorunu çözmenin bir yolu var mı

    YanıtlaSil
  11. nerdesin hocam muhtacım sana

    YanıtlaSil
  12. Aloo kankam oradaysan bir ses ver 2 yıldır yolunuzu gözlüyoruz

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Battle Through the Heavens | Tamamlandı | ePub | Makine Çeviri

The Desolate Era | Tamamlandı | ePub | TR Çeviri + Makine Çeviri

Reincarnation Of The Strongest Sword God | 001-835 | ePub | Makine Çeviri