Ana içeriğe atla

Martial God Asura | 001-2998 | ePub | TR Çeviri + Makine Çeviri

Seri Özeti:

Potansiyelin olsa bile bu senin, dahi olduğun anlamına gelmez. Gizemli dövüş sanatları öğrenebilirsin, ve bir öğretmen olmadan öğrenebilirsin.

Gücün olsa bile, değerli hazinelerine sahip olmana rağmen, benim ruh ordumu yenmen mümkün olmayabilir.

Kimim ben? Dünyada yaşayan herkes beni Asura olarak görüyor fakat ben bilmiyordum. Bu yüzden Asura olarak bir dövüş tanrısına dönüştüm. 

Bölümler:
1-685(epiknovel) TR Çeviri + 686-2998(wuxiaworld) Makine Çeviri

Link:

Yorumlar

  1. Atgye yazdığım gibi bana ait olan çeviriler var. Kaldırmanı talep ediyorum. Hırsızlığın lüzumu yok.

    YanıtlaSil
  2. Martial gos asurada 3653 bölüm olmuş kalan kısımlarıda çeviri misin?

    YanıtlaSil
  3. arkadaş hevesle indirdim okumak için pişamn oldum 1000 küsür baska sitede okumuştum yok diye indirdim google çeviri ile çevrilmiş galiba bütün hevesim kayboldu

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Battle Through the Heavens | Tamamlandı | ePub | Makine Çeviri

The Desolate Era | Tamamlandı | ePub | TR Çeviri + Makine Çeviri

Reincarnation Of The Strongest Sword God | 001-835 | ePub | Makine Çeviri