Ana içeriğe atla

Against The God | 1-1084 | ePub | TR Çeviri + Makine Çeviri

Yazar: Mars Gravity
Bölüm: 1-614(TR Çeviri)+615-1084(Makine Çeviri)

Seri Özeti:

Gökyüzü Zehir Sedefini kullanarak, kötü tanrının kanını teslim almış, cennete karşı koyacak gücü geliştiren bir Lord Dünya’ya tepeden bakıyor! Bir çocuk elinde hazine tuttuğu için takip ediliyor. Hiç kimsenin o hazineyi eline geçirememesi için uçurumdan atlar ve aynı isimde ama başka bir dünyada bir çocuğun bedeninde uyanır. Neyse ki birlikte kaçtığı hazinede yanındadır.

Linkler:






Yorumlar

  1. Elleriniz dert görmesin çok teşekkürler, gördüğüm kadarıyla makine çevirisi olmasına rağmen gayet anlaşılır

    YanıtlaSil
  2. geri kalanı ne zaman çevrilir?

    YanıtlaSil
  3. Bahsi geçen TR çeviri hışmında çevirisi bana ait olan yerler de var. Şahsen ben izin vermedim senin bana ait olan kısmı kullanmana. Kaldırmanı rica ediyorum.

    YanıtlaSil
  4. ne olursunuz diger bölümleride getirin ne olirsiniz yalvarıyorum 3 aylık ömrüm var bari hepsini okuyayım

    YanıtlaSil
  5. ne olur yardım edin ocagımda yemegim var yapamıyorum yemek devaamını getirin

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Battle Through the Heavens | Tamamlandı | ePub | Makine Çeviri

The Desolate Era | Tamamlandı | ePub | TR Çeviri + Makine Çeviri

Reincarnation Of The Strongest Sword God | 001-835 | ePub | Makine Çeviri